Serwis IT najwyższej jakości oraz profesjonalne wsparcie nieprzerwanej praca systemów IT – to powód, dla którego nasi klienci wybierają nasze usługi. Projekty realizujemy w oparciu sprawdzone procesy projektowe i usługowe oparte na metodyce ITIL®:
Add Your Heading Text Here
Service Desk
Nasz Service Desk pracuje w trybie ciągłym 24/7/365 w języku polskim, angielskim, rosyjskim i niemieckim. Rocznie obsługujemy zdalnie ponad 40.000 zgłoszeń.
Realizujemy masowe usługi pierwszej linii kontaktu: Contact Centre (przyjmowanie, przekierowywanie, koordynacja, nadzór nad realizacją, raportowanie poziomu usług)
Świadczymy zaawansowane usługi zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego dla użytkowników (wsparcie w zakresie problemów IT oraz merytoryczne wsparcie w realizacji procesów biznesowych, zdalne rozwiązywanie problemów i usuwanie awarii).
Wspieramy użytkowników w obszarze wyposażenia POS, kas fiskalnych, drukarek i urządzeń peryferyjnych, sieci LAN/WAN/WiFi, oraz komputerów PC. Gwarantujemy usunięcie awarii w ciągu 4 godzin od zgłoszenia.
Add Your Heading Text Here
Managed Services
Oprócz usług wsparcia użytkowników, oferujemy naszym klientom pakiet usług pełnego przejęcia administracji środowiskiem IT klienta. Nasz Proactive Maintenance Service dba o zapobieganie incydentom i bezawaryjne funkcjonowanie Państwa infrastruktury. Opiekujemy się Państwa środowiskiem i rozwijamy je w ramach naszych Usług Rozwoju i Transformacji Środowiska IT. W ten sposób staramy się ją utrzymywać na wymaganym poziomie technologicznym. Współpraca z naszymi klientami przebiega wedle zasad metodyki ITIL® i zapewnia wsparcie w systemie 24/7 w języku polskim, angielskim i rosyjskim.
Add Your Heading Text Here
Rollouts
Naszą specjalnością jest masowe przygotowanie, konfiguracja, instalacja i wdrożenie infrastruktury i wyposażenia w rozproszonych środowiskach klienta (sieci retail, stacje paliw, oddziały banków, etc.). Planujemy i nadzorujemy projekty różnej wielkości i przeprowadzamy je zgodnie z Państwa wymaganiami i standardami. Szybkość, wydajność i skuteczność są naszym priorytetem. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia ze stacjami klienckimi, czy wyposażeniem punktów sprzedaży punktami sprzedaży, jesteśmy specjalistami w dziedzinie dużych projektów i szybkich implementacji.
Mamy doświadczenie w realizacji projektów wymagających wykonania ponad 10.000 usług instalacji w miesiącu