Netzlink Polska Logo_WHITE

Serwis-kopia

Serwis IT najwyższej jakości oraz profesjonalne wsparcie nieprzerwanej praca systemów IT – to powód, dla którego nasi klienci wybierają nasze usługiProjekty realizujemy w oparciu sprawdzone procesy projektowe i usługowe oparte na metodyce ITIL®: 

Add Your Heading Text Here

Service Desk

Nasz Service Desk pracuje w trybie ciągłym 24/7/365 w języku polskim, angielskim, rosyjskim i niemieckim. Rocznie obsługujemy zdalnie ponad 40.000 zgłoszeń.

Realizujemy masowe usługi pierwszej linii kontaktu: Contact Centre (przyjmowanie, przekierowywanie, koordynacja, nadzór nad realizacją, raportowanie poziomu usług)

Świadczymy zaawansowane usługi zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego dla użytkowników (wsparcie w zakresie problemów IT oraz merytoryczne wsparcie w realizacji procesów biznesowych, zdalne rozwiązywanie problemów i usuwanie awarii).

Wspieramy użytkowników w obszarze wyposażenia POS, kas fiskalnych, drukarek i urządzeń peryferyjnych, sieci LAN/WAN/WiFi, oraz komputerów PC. Gwarantujemy usunięcie awarii w ciągu 4 godzin od zgłoszenia.

Add Your Heading Text Here

Managed Services

Oprócz usług wsparcia użytkowników, oferujemy naszym klientom pakiet usług pełnego przejęcia administracji środowiskiem IT klienta. Nasz Proactive Maintenance Service dba o zapobieganie incydentom i bezawaryjne funkcjonowanie Państwa infrastruktury. Opiekujemy się Państwa środowiskiem i rozwijamy je w ramach naszych Usług Rozwoju i Transformacji Środowiska IT. W ten sposób staramy się  utrzymywać na wymaganym poziomie technologicznym. Współpraca z naszymi klientami przebiega wedle zasad metodyki ITIL® i zapewnia wsparcie w systemie 24/7 w języku polskim, angielskim i rosyjskim. 

Add Your Heading Text Here

Rollouts

Naszą specjalnością jest masowe przygotowanie, konfiguracja, instalacja i wdrożenie infrastruktury i wyposażenia w rozproszonych środowiskach klienta (sieci retail, stacje paliw, oddziały banków, etc.). Planujemy i nadzorujemy projekty różnej wielkości i przeprowadzamy je zgodnie z Państwa wymaganiami i standardami. Szybkość, wydajność i skuteczność są naszym priorytetem. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia ze stacjami klienckimi, czy wyposażeniem punktów sprzedaży punktami sprzedaży, jesteśmy specjalistami w dziedzinie dużych projektów i szybkich implementacji.

Mamy doświadczenie w realizacji projektów wymagających wykonania ponad 10.000 usług instalacji w miesiącu

Add Your Heading Text Here

Datacenter Operations

Data-center jest sercem Państwa infrastruktury IT, a jego nieprzerwana i bezawaryjna praca jest podstawą sukcesu biznesowego. Nasz zespół przejmuje codzienne zadania i zapewnia regularną optymalizację, standaryzację, aktualizację i modernizację infrastruktury Państwa centrum przetwarzania danych. W połączeniu z naszym standardowym monitoringiem 24/7 Państwa infrastruktura IT będzie bezpieczniejsza niż kiedykolwiek dotąd.

24/7 Support
and Service Desk

Unser Service Desk arbeitet im 24/7 Betrieb und bietet unseren Kunden rund um die Uhr und an 365 Tagen im Jahr Support in englischer, polnischer und russischer Sprache. Im 1st und 2nd Level Support bearbeiten unsere Kollegen über 40.000 Anrufe und Tickets im Jahr. Unsere Tickets umfassen die Bereiche am Point of Sale, von PC Kassen über LAN/WAN bis hin zu Druckern oder Scannern, sowie die End User Umgebung. Wir garantieren hierbei eine Reaktionszeit am nächsten Werktag, bis hin zu einer garantierten Behebung der gemeldeten Störung innerhalb von 4 Stunden.

Managed Services

Neben unserem umfassenden Support bieten wir unseren Kunden auch ein rundum-sorglos-Paket: Unsere Managed Services. Unser Proactive Maintenance Service sorgt für Ausfallsicherheit und reibungsloses Funktionieren Ihrer gesamten IT. Wir kümmern uns um Ihre IT-Infrastruktur und entwickeln diese im Sinne unseres IT-Infrastruktur Transformation Service weiter und halten sie damit stets auf dem neusten Stand der Technik. Die Zusammenarbeit mit unseren Kunden verläuft auch hier ITIL®-konform und bietet den standardmäßigen 24/7 Support in englischer, polnischer und russischer Sprache.

Rollouts

Client RollOuts in großem Stil sind unsere Spezialität. Wir planen und überwachen Projekte verschiedener Größenordnungen und führen diese routiniert und nach Ihren Bedarfen durch. Schnelligkeit und Effizienz stehen für uns dabei an oberster Stelle. Ob in einer End User Umgebung oder direkt am Point of Sale – wir sind Spezialisten für Großprojekte und kurzfristige Implementierungen.

Datacenter Operations

Das Datacenter bildet die Basis Ihrer gesamten IT. Ein reibungsloser und ausfallsicherer Betrieb ist Grundlage für Ihren Unternehmenserfolg. Unser Team übernimmt den tagtäglichen IT-Betrieb und stellt sicher, dass regelmäßige Optimierung, Change Prozesse und Infrastruktur Upgrades in der gesamten Rechenzentrumsanlage stattfinden. Gepaart mit unserem standardmäßigen 24/7 Monitoring kann Ihrer IT somit nichts mehr passieren.

Czy jesteś zainteresowany naszymi usługami? Czekamy na Twoje zapytanie!